Marion Caunter Kekal Jelita Biarpun Sarat Hamil

Rasa dalam ramai-ramai selebriti wanita tempatan yang kelihatan cantik ketika hamil, nama Marion Caunter semestinya berada di tangga teratas.

Biarpun sedang sarat, bentuk badan Marion dan kejelitaannya masih seperti anak dara. Malah senyuman yang terukir di setiap foto-fotonya langsung tidak menggambarkan seperti pengacara ini mengalami alahan sewaktu kehamilan.

Jika anda mengikuti perkembangan Marion di Instagram, pasti timbul rasa cemburu setiap kali melihat ibu muda ini rancak bergaya tidak kira di mana dia berada.Sekeping foto yang menunjukkan suami Marion, SM Nasaruddin sedang melutut mencium perut isterinya dengan penuh kasih sayang.
Melalui foto tersebut, ramai peminat menganggap berkemungkinan pasangan ini akan menimang anak lelaki berdasarkan kepada bentuk perut Marion yang condong ke arah bawah.

Tidak pasti sama ada ramalan itu benar ataupun tidak. Kita tunggu sahajalah bila Marion sudah selamat melahirkan nanti, ya.

Apapun,  sini disertakan beberapa keping foto ‘gorgeous’ Marion sepanjang kehamilan keduanya. Oh ya, kalau ada yang tidak tahu, anak sulung Marion, Leia Rose kini sudah hampir memasuki usia dua tahun. Cepat sungguh masa berlalu, kan?
Screen Shot 2013-10-03 at 16.17.22

Screen Shot 2013-10-03 at 16.13.47
sumber : http://www.ohbulan.com/

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Networks Media All Rights Reserved