Gambar Dan Biodata Putera Nadher Amarhan Atau Junior Eldstal - Bintang Terbaru Skuad Bolasepak Malaysia


Junior Eldstal @ Putera Nadher Amarhan Maderner Dilahirkan PADA 16 September 1991 di Visby, Sweden. Mempunyai ketinggian 1.87 meter, kacukan Sweden dan Sabah Yang Kini Bermain UNTUK pasukan Sarawak DALAM Liga Perdana Malaysia.

Memiliki ketinggian dan kelajuan Yang Jarang Sekali dilihat dari PADA LIGA Tempatan. Bermain di change tengah dan pertahanan, Junior Eldstal Telah dipanggil menjalani Latihan Bersama skuad Kebangsaan Malaysia oleh Yang Dato K Rajagobal Baru-Baru Jogja. 

Penampilan sulung beliau udah dipulangkan menggantikan Shakir Ali dipulangkan pasukan Negara seri Tanpa Rangkaian DENGAN pasukan Kelab Makam Thailand, Chonburi FC.


TIDAK banyak yang diketahui di Sabah yang dilahirkan Putera Nadher Amarhan Maderner. Mungkin juga sebahagian daripada Crocs, yang dia menandatangani untuk dalam M-League April perpindahan, mungkin tidak tahu siapa dia. Tetapi mereka telah melihat beliau, bersorak beliau dan menyokong beliau.

Lebih dikenali sebagai Junior Eldstal, Sweden-Malaysia telah mendapat perhatian akhir-akhir ini. Pertama, dia telah dipanggil-up untuk menyertai National U-23 skuad untuk Sukan Universiti Dunia di Kazan minggu lepas, tetapi tidak dibenarkan untuk didaftarkan pada teknikal.


Tetapi apa yang datang semua orang datang terkejut -. Kebangsaan memanggil-up oleh Datuk K. Rajagobal "Saya amat gembira berada di sini. Untuk bermula, saya saraf tetapi saya tahu saya akan membiasakan diri dengan set-up, pemain dan kakitangan kejurulatihan. Mereka telah bertolak ansur, "kata Eldstal.

"Saya tahu ia adalah satu perkara masa sebelum saya pulang ke Malaysia, tempat ibu saya adalah dari dan di mana saya dilahirkan. Saya bangga menjadi rakyat Malaysia dan mewakili negara saya adalah satu penghormatan. 

"Saya mahu membuktikan terdapat banyak setengah rakyat Malaysia di luar sana yang boleh bermain bola sepak. Saya mahu menunjukkan kepada dunia bahawa Malaysia boleh bermain bola sepak dan semakin meningkat, "katanya.

Pemain tengah defensif 19 tahun kembali ke Malaysia pada bulan April selepas menghabiskan beberapa tahun di Hartpury Kolej Junior Akademi Bola Sepak di England.

Eldstal menyertai pasukan kebangsaan untuk kem latihan selama sebulan. Malaysia tidak mempunyai sebarang perlawanan kompetitif sebelum 2015 kelayakan Piala Asia kembali pada bulan Oktober. 

Eldstal boleh mendapat debut menentang Thailand Premier League sebelah Chonburi FC pada 16 Julai jika dia tidak cukup untuk meyakinkan Rajagobal. Malaysia juga memainkan Chelsea pada 21 Julai.

Malaysia akan mempunyai berkhidmat di Jepun sebelum bermain Barcelona pada 10 Ogos.
"Siapa yang tidak mahu bermain menentang Chelsea atau Barcelona?" tanya Eldstal apabila ditanya keseronokan beliau. 

"Ia tidak mudah datang ke dalam pasukan di mana anda adalah baru. Ia adalah berbeza, tetapi harus okay selepas seminggu atau lebih dalam latihan. "

SUMBER
Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

apa pya translation da..ayat tunggang terbalik..next time jgn copy and paste jer...


2 October 2013 at 15:06

Post a Comment

 
© Networks Media All Rights Reserved