Fasha Sandha Terkejut Dimadukan Tanpa Pengetahuannya



Fasha Sandha Terkejut Telah Dimadukan Suami-Terkejut beruk bila baca gossip terbaru yang Fasha sandha telah dimadukan oleh suaminya.Apapun korang baca sendiri gossip dibawah dari murai.com.my ini :

fasha bermadu Fasha Sandha Terkejut Telah Dimadukan Suami
Tidak ada angin, tidak ada ribut, tup tup Murai Batu dapat tahu bahawa aktres Fasha Sandha telah dimadukan suaminya. Murai Batu pasti, sesiapun yang berada di tempat Fasha Sandha pastinya terkejut apabila berdepan dengan situasi ini.
Lebih-lebih lagi apabila dia telah dimadukan dengan seorang gadis yang jadi pilihan keluarga suaminya. Senang cakap, keluarga mentuanya yang aturkan perkahwinan tersebut.
Ishhh… Macam mana tu? Tuhan sajalah yang tahu bagaimana perasaan Fasha Sandha kala itu ya.
Lebih-lebih lagi apabila suaminya yang kacak iaitu Aaron Aziz terpaksa mengahwini gadis muda bernama Anzalna dalam dalam drama Tentang Dia yang bakal ditayangkan di RTM bermula selepas raya ini.
Haaaa… korang semua. Isu Fasha Sandha dimadukan ini sebenarnya bakal anda saksikan dalam Tentang dia terbitan Global Network Sdn Bhd milik Datin Zaiton Mohd Jiwa yang juga kakak ipar kepada penyanyi tersohor negara, Dato` Siti Nurhaliza.
Tentang Dia yang diterajui Fasha Sanda dengan Aaron Aziz ini turut dibantu Anzalna dengan Rusdi Ramli dan ia mengisahkan tentang situasi yang terpaksa dilalui Fasha Sandha apabila suaminya Aaroz Aziz dipaksa berkahwin dengan Anzalna oleh keluarganya.
Namun, keadaan itu berlaku kerana keluarga Aaron Aziz tidak mengetahui bahawa anak lelaki mereka itu telah pun mempunyai isteri kerana tanpa pengetahuan keluarga, dia dengan Fasha telah berkahwin senyap-senyap di luar negara.
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Networks Media All Rights Reserved